Krav på ankomstregistrering

Publicerat: 2024-08-02 - 12:59

I vår strävan att ge våra medlemmar största möjliga tillgänglighet till banan har vi nu infört obligatorisk ankomstregistrering.

Samtliga som missar att registrera sig får ett mail om att vi noterat att du missat. Det är bara, än så länge, en vänlig påminnelse för att få er uppmärksammade på beteendet och för att skapa en rutin att alltid ankomstregistrera sig. Anledningen är att vi märkt att flera bokar tider och inte dyker upp eller att färre än antalet i bokningen är närvarande vilket då drar ned på antalet lediga starttider i onödan.
Vi har också justerat att man enbart kan ha en bokning per dag vilket vi missat i inställningarna tidigare. Det betyder att du inte kan boka två tider på 9-hålsbanan innan den första passerat för dig som tänkt gå två varv samma dag.
 Vi ser redan en avsevärd förbättring vilket är glädjande och vi kommer fortsätta att påminna ett tag till framöver och hoppas att vi kan komma ned ytterligare och rutinen skapats.

Du kan enkelt ankomstregistrera dig i Sweetspotappen.
Sätter du på att du tillåter pushnotiser så får du en påminnelse när du kommer upp till klubben. Det går också bra att göra det i shopen men vi ser helst att du använder Sweetspotappen.